Ο χώρος του εργαστηρίου έχει οργανωθεί μεθοδικά ώστε να υπάρχουν διάφορες συνθέσεις, προτομές και άλλες «αφορμές» σχεδίασης οι οποίες σου προσφέρουν την ευκαιρία να αποκτήσεις εμπειρία στα διάφορα σχεδιαστικά προβλήματα και ιδιαιτερότητες που παρουσιάζονται/προκύπτουν σε κάθε περίπτωση. Η εμπειρία διδασκαλίας απο το 2009 σε συνδυασμό με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του εργαστηρίου συνηγορούν στην συνεχή πρόοδο σου.

Κύρια υπηρεσία μας είναι η διδασκαλία Ελεύθερου Σχέδιου, Γραμμικού Σχέδιου και Ζωγραφικής. Η κατάλληλη θεωριτική και πρακτική καθοδήγηση από τον καθηγητή προσφέρεται κυρίως στην προσωπική και στοχευμένη εκπαίδευση σου ανεξάρτητα από το επίπεδο που βρίσκεσαι.

Σκοπός μας είναι η εκμάθηση και η οικειοποίηση με τον «πυρήνα» γνώσης που χρειάζεται ή/και απαιτείται για όλες τις Εικαστικές Τέχνες όπως Ζωγραφική, Γλυπτική, Χαρακτική αλλά και Εφαρμοσμένες Τέχνες όπως Comic, Animation, Γραφιστική, Συντήριση κ.α.
Στόχος μας η εισαγωγή σου στην Σχολή της επιλογής σου!

Μέσω της εξάσκησης και σπουδής στο ελεύθερο σχέδιο, οξύνεται η παρατηρητικότητα μας, κατανοούμε το οπτικό περιβάλλον μέσα από άλλο «πρίσμα», μπαίνουμε σε διαδικασία σύγκρισης μεγεθών, τόνων, χρωμάτων και σχημάτων (φόρμες) εξασκώντας ταυτόχρονα τις σχεδιαστικές μας ικανότητες.

Ανάλογα τον προσωπικό στόχο που θέτει ο κάθε ενδιαφερόμενος (υποψήφιος για εισαγωγή σε Σχολές Καλών Τεχνών, υποψήφιος για εισαγωγή σε σχολές μέσω Πανελλαδικών όπως Αρχιτεκτονικής, Φωτογραφίας, Γραφιστικής, Συντήρησης, για βελτίωση σχεδιαστικής ικανότητας ή άλλο) προσαρμόζονται και οι ώρες παρακολούθησης καθώς και το οικονομικό αντίτιμο.
Βασικές αρχές του Ελεύθερου Σχεδίου και Ζωγραφικής που μελετάμε και ερευνούμε σε γενικές γραμμές:
* Στήσιμο/Τοποθέτηση σχεδιαστικής σύνθεσης στο χαρτί – Σύγκριση μεγεθών – Μέτρημα
* Σύγκριση και Ομαδοποίηση φωτινών, σκιερών ή και ενδιάμεσων τονικών σχημάτων – Σχεδιασμός τους
* Σύγκριση τονικών διαφορών – Σύγκριση χρωμάτων/αποχρώσεων – Απόδωση τους
* Κατανόηση και απόδωση του βάθους του χώρου και του όγκου (φόρμας) των αντικειμένων



















